donderdag 14 maart 2013

Afscheid van de scholen.

Vorige week vrijdag was het mijn laatste dag lesgeven op Kadanakoppa J.P. Ik had een geheel pakket gemaakt voor de school (net als voor de andere twee scholen) met allemaal materiaal in dat ze kunnen gebruiken. Er zat vanalles in! Ik had ook foto's van de school afgeprint en ik had een schoolfoto laten maken.

Ik heb ook een cadeau van Gouri, de directrice van Kadankoppa, gekregen. Juwelen (halsketting, armband en oorbellen: die perfect bij de roze sari passen) en een notitieboek. Op de eerste pagina van het notitieboek staat de volgende tekst: Life is a blank page. Every person holds their own pen and write their own stories in everyone's life. You also have covered few wonderful pages in my life.

Op woensdag (13/03) heb ik afscheid genomen van Channapat Boysschool. Ook voor deze school had ik een geheel pakket samengesteld. Ik mocht de balpennen en potloden persoonlijk gaan uitdelen in elke klas. Dit leerkrachtenteam heeft geld verzameld en daarmee hebben ze een cadeau voor mij gekocht. Ik heb een portemonee gekregen en een kunstwerk van Krishna met zijn vriendin Rada.

Op Gandhinagar school heb ik op donderdag (14/06) afscheid genomen. Ook deze school kreeg een materialenpakket. Ik had ook een zak met snacks mee omdat ik op deze school nog moest trakteren voor mijn verjaardag! Ze waren ontzettend blij met de traktatie en de materialen. Ze hebben me verschillende keren bedankt.



Ik heb deze materialenpakketen gekocht met het opbrengst geld van de spaghettiavond en de verkoop van mijn steunkaarten. Bedankt allemaal om ook voor deze materialenpakketen te zorgen! De scholen waren heel dankbaar!


1 opmerking:

  1. Hallo Blijde,

    zo te lezen was het materiaal heel welkom. En tof dat de scholen je heel dankbaar waren. Zo zullen ze het goed kunnen gebruiken en terwijl nog aan hun Belgische leerkracht terug denken. Ook de leerkrachten van Channapat Boysschool hebben hun best gedaan om jou een cadeau te kunnen geven. Wat leuk, ook de foto's zijn weer de moeite waard.

    Geniet nog goed nu je lesgeven erop zit.

    Vele groeten,
    Peter, nichtje Laura, Petra & oma Denise xxx

    BeantwoordenVerwijderen