zondag 10 maart 2013

Een kort lesweekje



Op maandag (04/03) ben ik gaan lesgeven op Channapat Boys, dinsdag was er de ecological day. Op woensdag en donderdag moest ik niet gaan lesgeven omdat het verkiezingen waren op donderdag. Op woensdag werd de school klaar gemaakt voor de verkiezingen.

Op donderdagochtend ben ik naar mijn Nali Kali-klas gegaan in Kadanakoppa, deze school ligt in ‘rural’ gebied dus daar was er wel school. Om 16uur hebben we dan onze derde workshop gegeven aan de mentoren van Sikshana. Deze keer ging het over telephone conversations. We hebben ons weer eens ziek gelachen. 

Op vrijdag (08/03) ben ik een gehele dag naar Kadankoppa geweest. Ik had een geheel pakket gemaakt met materiaal voor de school.
De inhoud van het pakket:
-      - Schriftjes.
-      - Balpennen.
-      - Potloden.
-      - Kleurpotloden.
-      - Wasco’s.
-      - Leesboeken in het Engels.
P.S. Het pakket heb ik betaald met het verzamelde geld van de Spaghettiavond en de verkoop van steunkaarten! Merci!
Voor de directrice had ik foto’s afgeprint en ik heb haar ook Belgische chocolade gegeven.

In de namiddag ben ik samen met de directrice (Gouri Pujar) naar het BRC (Block Resource Centrum) geweest. Dit is een centrum waar ouders met hun kind naar toe komen. Deze kinderen die een mentale of fysieke beperking hebben, doen hier oefeningen. Het is een dagcentrum.

2 opmerkingen:

  1. Oooh, zo tof dat ik onrechtstreeks heb bijgedragen! Nog heel veel succes lieve Blijde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Blijde,

    tof daar in India, zeker de workshop was weer in orde zo te lezen. En dan een pakket van materiaal voor de school, dat zal ook wel heel nuttig zijn voor de kinderen. Hier is Belgiƫ terug bedekt met een mooi laagje sneeuw. Doe dat daar verder nog goed. En geniet van de vrije momenten.

    Groeten,
    Peter, nichtje Laura, Petra en mijn mama.

    BeantwoordenVerwijderen