vrijdag 22 februari 2013

Wist je dat-jes

1. Ik heb deze avond voor het eerst (sinds mijn verblijf hier) kip gegeten. Als starter kregen we kip tandoori, kip uit het vuistje. En daarna kip in de rijst. Mijn buikje zit lekker vol!
2. Het hier warmer en warmer aan het worden is.
3. Er een aanslag is geweest in Hyderabad. Dit ligt een eind van Hubli, ze zeggen wel dat we ons geen zorgen moeten maken.
4. Er juist een 2 daagse strike is geweest. 2 dagen geen school of winkel open. Geen bussen of riksja's die rijden.
5. We hebben gisteren een dagje zonder elektriciteit door gebracht. Aanpassen maar gelukt!

6. Wist je dat... IK JULLIE ALLEMAAL HEEL ERG MIS!

4 opmerkingen:

  1. Dag Blijde,
    Volgens Google Earth ligt Hubli in de provincie Karnataka en Hyderabad in Andhra Pradesh, zo 509 km uit mekaar.
    Wilfried stuurde me de link naar uw blog, die ik geinteresseerd volg.
    Daag, Lutgarde (nicht van Wilfried)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Blijde,
    zo te lezen is het geen probleem om uw buikje vol te eten. En is het daar ook lekker warm. En zo'n 2 daagse strike meemaken is ook eens iets anders. Je moet dan zien dat je toch alles hebt omdat er dan geen winkels open zijn. En een dagje zonder elektriciteit doormaken, maar het is je ook gelukt. Je past je daar al goed aan. We zijn enorm fier op jou, Blijde. En wij vanuit België MISSEN JOU OOK !!!!

    Groeten, knuffels en xxx van
    Peter, nichtje Laura, Petra & mijn mama.

    Tot de volgende. En doe dat daar verder nog goed hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag blijde
    dag Kushi
    Laat je nog eens weten wat er de komende week op je programma staat ?
    Een strike : betekent dit dan ook dat jij niet naar school moest ! Wat heb je dan zoal gedaan ?
    Bij ons was het donderdag ook staking ; ik heb wel gewerkt zulle.
    Neem zeker veel foto's en we missen je ook maar weet dat je deze kans met beide handen moet grijpen en dat het vlugger dan je denkt, 30 maart zal zijn.

    kusjes en tot mails of tot sms of tot bels ..
    Moeks en Bever

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Blijde,

    Wist je dat :
    -het hier koud is met temperaturen rond het vriespunt.
    -Pieter Jan deze avond nog naar 'Chirolywood' gaat
    -Merel vandaag een PR gelopen heeft op de 300m
    -Nonkel Tony daarnet zat te slapen (en te snurken) in de zetel
    -Pepe terug konijntjes gaat kweken
    -Meme binnenkort aan haren groten kuis begint
    -tante Lieve en ik vandaag de Wereldwinkel hebben opengehouden
    Maar wist je vooral :
    -Dat we veel aan je denken
    -Dat de dagen afgeteld worden tot je terug bet
    -Dat we je ook reuze missen
    -Dat we jouw verjaardag gaan vieren als je terug bent
    Kortom,
    We wensen je daar nog vele mooie momenten toe, geniet van de dagen die nog moeten komen.
    Vele groetjes en dikke kussen van ons allemaal !


    BeantwoordenVerwijderen