dinsdag 5 maart 2013

Verjaardagsverrassingsweekend

Het weekend van mijn verjaardag (1, 2 en 3 maart) zijn we naar Dandeli geweest. Een natuurresort waar de rivier Kali het middelpunt is. Op vrijdagavond vertrokken we met de auto naar Dandeli (ongeveer 2 uurtjes rijden van Hubli). We verbleven in de Wild Water lodge, de lodge lag aan de Kali-rivier. Daar aangekomen, hebben we gegeten (kip) en besproken wat we daar allemaal gingen doen.

Eventjes melden, ik wist helemaal niet waar we naar toe zouden gaan...

De volgende ochtend ben ik mijn pyjama naar buiten getrokken om de wonderlijke natuur te bewonderen. De damp steeg op van de rivier.

Na het ontbijt zijn we gaan raften voor drie uur. We zaten samen met drie andere Indische mensen en de begeleider in een boot. We hebben 9 km van de Kali-rivier afgeraft. Zotte ervaring.

Na de rafting hebben we gegeten en wat gerust. Na de korte rustpauze hebben we een boottochtje gemaakt op de Kali-rivier en hebben we genoten van een (koude) natuurlijke jacuzzi.
Na een heerlijke avond (kampvuur met snacks en kip) vielen we direct in slaap.

Om 12uur (het was juist 3 maart) werd ik wakker gemaakt voor Amin, Griet, Gitte, Miriam en de allrounder van de lodge. Amin had een kaars vast en de allrounder een hartjestaart. s' Nachts hebben we taart gegeten en ze hebben super mooi gezongen. Ik heb ook een boeketje rozen gekregen. Op dat ogenblik heb ik ook mijn kaartjes opengedaan en het pakje van mijn mama.
Mama, het eendje heeft al een naam Kali.

's Ochtends zijn we gaan sightsee-en met de jeep en hebben we een speciale rots gespot. Rond de middag zijn we terug naar Hubli gereden met de auto.


's Avonds heb ik getrakteerd op pizza in Hubli City.


Ik wil toch nog even Amin, Griet, Miriam en Gitte speciaal bedanken voor het overheerlijke weekend. Zij verdienen dus een vermelding op de blog!

3 opmerkingen:

  1. Oh Blijde, zo tof allemaal! Ik ben stiekem heel jaloers! :D een verjaardag om nooit te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Blijde,

    heel super dat je zo'n verjaardag kon meemaken en dan nog wel in India, één die je niet snel zal vergeten. Blij dat je raften een zotte ervaring vond. Weer mooie foto's gemaakt. Doe dat daar nog goed. En geniet van je vrije momenten.

    Groeten van Peter, Petra & mijn mama.

    Vele kusjes van je nichtje Laura. Tot ...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een super verjaardag heb jij gehad! :D
    Veel plezier daar nog lieve Blijde!
    Geniet van je laatste weekjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen